syskonkärlek & kakbak

2013-12-04 17:20:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Middagen är äten och flickorna är på sitt rum och leker/donar.
Vilda älskar att vara med Ninja, då är hon som mest nöjd! När hon får vara med och syrran sitter på golvet och tar sig tid.
Själv har jag förberett lite och ska ta och göra syltkakor, länge sen jag bakade kakor nu.
Lite dammsugning på det så är jag nöjd för idag.
 
Ninja hade haft det bra på dagis men när hon sov lunch så hade hon vaknat och varit jätte ledsen.
Det händer även hemma ibland att hon vaknar och är hysteriskt ledsen men det känns som en annan sak när hon är hemma. Då får jag trösta.
Men det hade gått bra, det va en glad Ninja jag hämtade som inte riktigt ville gå hem.
Efter hon åkt rutchkanan 13 ggr så följde hon till slut med.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback