Musse, snögubbe & kräk

2013-12-02 09:04:24 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Gårdagen bestod av en långpromenad, snöbollskastning, bus och bråk.
Ninja är så trotsig.
Skriker & slåss, öronen tappade hon nånstans längs vägen (får hoppas det växer ut nya).
 
Somnade snällt båda två igår kväll så jag och Musse (som katten heter) hade myspys.
När jag gick och la mig vid halv 10 så skrek vilda så jag skyndade mig upp,
då hade hon kräkts ner hela sängen!
Det va bara till att bada barn, byta sängkläder och madrassöverdraget osv..
inte kräkts nåt mer så jag hoppas att det va engångsgrej.
 
Barnen har fått välling, vilda tog och somnade om.
Ninja sitter med Musse under trappen och jag dricker te och äter en macka.
 
senare idag ska vi baka lite & göra en snögubbe.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback